1. Відповідність проблемної теми ШМО до проблемної теми школи і міста.
2. Мета, задачи, пріоритетні напрямки.
3. Зміст роботи (планування):
1) склад наук (предмети),
2) педагогічний склад ШМО
3) проблемні теми вчителів
4) діяльність членів ШМО.
4. Форми роботи ШМО:
а) круглі столи д) workшопи
б) семінари є) педмайстерні
в) тренінги е) конференції
г) майстер-класи ж) пошукова, дослідницька (виїздна)
5. Популяризація сучасних освітніх ідей, технологій в досвіді роботи членів ШМО на рівні міста, області, України:
а) виступи на педрадах, ММО, семінарах, курсах ППК;
б) висвітлення на освітніх платформах (сайти, блоги);
д) друковані роботи.
6. Зростання самоосвітньої професійної компетентності членів ШМО (навчання, тренінги, онлайн-навчання (вебінари), ІКТ-курси).
7. Практична діяльність «А Я роблю це так»
8. Взаємозв’язок з позашкільними закладами.
9 Результативність роботи:
а) реалізація освітніх стандартів при формуванні природничих компетентностей (середній бал, якість навчання, олімпіади, учнівські конкурси, інтерактивні конкурси, інші інтелектуальні змагання),
б) фахові конкурси («Учитель року», «Навчання заради майбутнього», тощо).
2. Мета, задачи, пріоритетні напрямки.
3. Зміст роботи (планування):
1) склад наук (предмети),
2) педагогічний склад ШМО
3) проблемні теми вчителів
4) діяльність членів ШМО.
4. Форми роботи ШМО:
а) круглі столи д) workшопи
б) семінари є) педмайстерні
в) тренінги е) конференції
г) майстер-класи ж) пошукова, дослідницька (виїздна)
5. Популяризація сучасних освітніх ідей, технологій в досвіді роботи членів ШМО на рівні міста, області, України:
а) виступи на педрадах, ММО, семінарах, курсах ППК;
б) висвітлення на освітніх платформах (сайти, блоги);
д) друковані роботи.
6. Зростання самоосвітньої професійної компетентності членів ШМО (навчання, тренінги, онлайн-навчання (вебінари), ІКТ-курси).
7. Практична діяльність «А Я роблю це так»
8. Взаємозв’язок з позашкільними закладами.
9 Результативність роботи:
а) реалізація освітніх стандартів при формуванні природничих компетентностей (середній бал, якість навчання, олімпіади, учнівські конкурси, інтерактивні конкурси, інші інтелектуальні змагання),
б) фахові конкурси («Учитель року», «Навчання заради майбутнього», тощо).
Очень интересные презентации - каждая кафедра работает на высоком уровне! Молодцы!
ВідповістиВидалити